האם אפשר לקנות ולהשוות רכבי יד 2 אונליין?

בשנים האחרונות, במיוחד מאז תקופת הקורונה, התרגלנו לקנות כמעט כל דבר ברשת ומבלי לצאת מהבית. היום אפשר לקנות אונליין כל דבר, החל ממוצרי מזון וכלה במוצרים בשווי עשרות אלפי שקלים. אבל האם אפשר גם לקנות ולהשוות רכבי יד 2 אונליין? התשובות במאמר שלפניכם

מה צריך לעשות לפני קניית רכב יד 2?

ישראלים רבים שאינם מעוניינים שהרכב שלהם ירד בערכו בצורה משמעותית בשנים שלאחר הקנייה, מעדיפים שלא לקנות רכב חדש אלא רכב יד 2. רכבי יד 2 נהנים מירידת ערך נמוכה בעשרות אחוזים לעומת רכבים חדשים. לפני קניית רכב יד 2, בין אם אונליין או לא, יש לבצע מספר צעדים ובדיקות שונות. בפסקאות הבאות נסקור את הצעדים שיש לעשות והאם הם מתאימים לקנייה של רכב יד 2 או רק לרכב חדש. במידה ויש לכם צורך בפתרון מימון רכב, יש להתחיל לבדוק את האופציות כבר בשלב זה.

סקירת שוק והשוואות מחירים של רכבי יד 2

החלק הראשון של כל קניית רכב יד שנייה, הוא להגדיר את הצרכים שלכם מהרכב. כל בעלים של רכב משתמש בו בצורה מעט שונה, ולכן לא כל רכב מתאים לכל אחד. לאחר שהבנתם את הצרכים שלכם מהרכב, יש להתחיל בביצוע סקר שוק והשוואת מחירים של רכבי יד 2 שזמינים לרכישה. סקירת השוק תכלול קריאה על המפרטים של הרכבים השונים, בדיקת מחיר המחירון שלהם, וקריאת ביקורות של אנשי מקצוע מתחום הרכב. השוואת המחירים תיעשה באמצעות בדיקה של הצעות שונות שעולות למרשתת – צעד זה נעשה בכל אופן בצורה מקוונת ולכן אפשר לעשות אותו בצורה הזאת בקלות רבה. בשלב זה יש גם לטפל בתחום של מימון רכב במידה ויש בכך צורך.

הגעה לשטח לבדיקת מצב הרכב או בדיקה מרחוק

השלב השני שכל מי שרוצה לקנות רכב יד 2 צריך לעשות, הוא בדיקות תקינות לרכב ולכל המערכות בו. בדיקה זאת נעשית על ידי הגעה אל הרכב וביצוע נסיעת מבחן. לאחר מכן יש לשלוח את הרכב אל מוסך שיערוך לו בדיקה מקיפה, ויקבע אם הוא תקין לחלוטין ואם יש בו ליקויים מכל סוג. החלק הזה מצריך בדרך כלל הגעה אל המקום הפיזי בו נמצא הרכב. מי שמעוניין לוותר על ההגעה הזאת, יכול לעשות זאת על ידי שליחה של הרכב לבדיקה וויתור על נסיעת המבחן העצמאית ברכב המדובר.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים