ליסינג מימוני – לקנות רכב חדש ב100 אחוז מימון מלא

ליסינג מימוני – לקנות רכב חדש ב100 אחוז מימון מלא

איך ישראלים קונים היום רכבים חדשים? הכירו, ליסינג מימוני. הדרך הנוחה ביותר לקניית רכב חדש שבה חברת הליסינג מאפשרת פריסת תשלומים מותאמת במיוחד עבורכם, אתם משלמים את הסכום החודשי ויוצאים עם רכב חדש מהחברה.

ליסינג מימוני – מה ההבדל בין החברות השונות?

כל חברת ליסינג תציע לכם תכנית תשלומים עם פריסה וריבית שונה בהתאם להסדר שיש לה עם הבנקים, לכן כאשר אתם בחיפוש אחר רכב באחת סוכנויות הליסינג אל תוותרו על בדיקה מדוקדקת בסוכנויות השונות, כי בדיקה כזאת יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה.

בניו קאר ליס מימון מלא לרכב הוא המוטו שלנו. אנחנו עושים כל מה שבאפשרותנו להציע לכם מימון מלא לרכב בריבית הנמוכה ביותר בשוק, בנוסף למחירי הרכבים ההוגנים שלנו. הלקוח אצלנו הוא בעדיפות ראשונה, ועל  מנת שהלקוח יהיה מרוצה אנחנו מחויבים לספק לו את התכנית הטובה ביותר בשוק, עם ריביות נמוכות ותשלום חודשי נמוך ביחס למתחרים.

ליסינג מימוני – סיום תקופת הליסינג, מה קורה עם הרכב?

לאחר סיום התשלומים, תקופה של כשלוש שנים, אנו מתחייבים בניו קאר ליס לאפשר לכם למכור את הרכב בחזרה אלינו. זוהי אופציה מעולה עבורכם מאחר ואתם יכולים להיות בטוחים שלא תתקעו עם מכירת הרכב, תהליך שיכול להיות מתיש ולקחת זמן רב. בניו קאר ליס, מעבר למימון לרכב, נשמח לקנות את הרכב ממכם בחזרה, על מנת שתוכלו להתחדש ברכב חדש.

בעולם בו התקדמות טכנולוגית של רכבים היא אדירה, ותנאי מימון מלא לרכב הם אפשריים, הלקוח הישראלי אוהב להחליף את רכבו בממוצע אחת לשלוש שנים ולהתחדש ברכב חדש יותר, בניו קאר ליס אתם יכולים למכור את הרכב שלכם לנו ולהתחדש בדגם חדש יותר במקום, בעצם לייצר מצב שבו אתם כל הזמן עם רכב חדש, ולא נתקעים עם רכב ישן.

ליסינג מימוני – יתרונות

בניו קאר ליס אתם מרוויחים רק יתרונות. הרכבים שאנחנו מוכרים הם בדרך כלל ישירות מהיבואן, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים רכב חדש מהחברה, וכל זה במימון רכב מלא ללא צורך בהון עצמי קודם. כך שלא רק שאתם קונים רכב שמגיע ישירות מהחברה, אתם מקבלים גם מימון לרכב בתנאים שלא תמצאו במקומות אחרים.

ליסינג מימוני – ניו קאר ליס

בניו קאר ליס תמצאו רכבים ב100 אחוז מימון ללא הון עצמי מוקדם וריביות מהנמוכות בשוק. נשמח לעזור לכם לבחור את הרכב הבא שלכם.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים