פשיטת רגל והמשמעות בנוגע לנכסי נדל"ן ורכב

פשיטת רגל אינה סוף פסוק אלא למעשה התחלה חדשה. אנשים שונים, רבים וטובים, מגיעים למצב שבו האפשרות הטובה ביותר, ואף ההכרחית, היא להכריז על פשיטת רגל, גם אם לצער העניין, המשמעות היא ייתכן והנכסים שלכם כולל הרכב ונכסי הנדל"ן כנראה ישומשו למען פרעון חובות. בכל מקרה, במצב כזה אין להירתע מהתהליך, אך כן חשוב לדעת לעשות אותה בצורה הנכונה ביותר עם עורכי דין פשיטת רגל היה ואדם אינו מסוגל לשלם את חובותיו ועליו להכריז על חדלות פירעון, היא פשיטת רגל.

זאת על מנת שיתאפשר לו להסדיר את התשלומים שעליו לבצע ואת מצבו הכלכלי ועל מנת לשמור על שגרת חיים שתאפשר לו לשלם את חובותיו ולשקם את מצבו הכלכלי. הכרזה על פשיטת רגל יכולה להקל על מצבו של החייב, להסיר ממנו הגבלות שונות שהושתתו עליו, כמו על רישיון הנהיגה או יציאה לחו"ל, פתיחת עסק וקבלת אשראי. והיא יכולה לאפשר לו להשתמש בכלים שונים על מנת לתקן את מצבו.

עורך דין פשיטת רגל
עורך דין פשיטת רגל

ייעוץ אישי לפני הגשת הבקשה

עוד לפני הכרזה על פשיטת רגל, או "חדלות פרעון", יש להתייעץ עם עורך דין פשיטת רגל. הוא יברר בנוגע לשיקולים השונים הנוגעים למצבו הספציפי של כל אחד, ומה הן האפשרויות הטובות ביותר בשביל מצבו האישי. עורך הדין יעבור על הפרטים השונים, על מצב החובות, סוגי החובות השונים והיכולות של החייב לפרוע אותם. אין מה לחשוש מהוצאת כסף נוסף על שירותיו של עורך דין כי בדיעבד מדובר על כסף רב בהרבה שייחסך אם התהליך ייעשה בצורה חכמה על ידי מומחה מנוסה.

שימוש במומחה בתחום

יש להיוועץ רק עם עו"ד פשיטת רגל מומחה שבקיא בנושא, שיידע לכוון את הלקוח לצורה הנכונה ולדרך שבה עליו לעבור את התהליך במטרה לפתוח דף חדש והתחלה חדשה, לייצב את מצבו הכלכלי ולחזור לכוחו. מדובר על תהליכים לא פשוטים וממושכים שאין לעבור אותם ללא שימוש בעורך דין פשיטת רגל מומחה. ללא שימוש בעורכי דין פשיטת רגל מנוסים ניתן להגיע למצבים שונים שאינם רצויים, שעלולים רק לסבך את מצבו של החייב.

עורך דין יכול להציע פתרונות והסדרים שונים ואולי אף להימנע מהכרזה על פשיטת רגל. במידה והוחלט כי זהו הפתרון המתאים, עורך הדין ילווה ויסייע בתהליך של הגשת הבקשה והתהליכים המשפטיים שמתווים אליה, התמודדויות עם נושים ועוד, עד לקבלת הפטר החובות המיוחל. אם הוא נעשה בצורה הנכונה תהליך פשיטת רגל הוא אינו סיוט אלא דווקא התפתחות חיובית שבסופה יכול אדם להשיג שליטה מחודשת על חייו ולהגיע שנית לחוף מבטחים כלכלי.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים