איך הכי כדאי לקנות רכב בתקציב נמוך?

כאשר בוחנים רכישת רכב, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. עם העלויות החודשיות של החזקת רכב, ישנן הרבה יותר עלויות שאולי אינן נראות במבט ראשון, אך תחשפו אליהן במהלך אחזקת הרכב. עם זאת, קנייה של רכב בתקציב נמוך היא אפשרית ויש היום מגוון גדול מאוד של רכבים בתקציבים שיכולים להתאים לכל כיס

קנייה של רכב חדש או יד 2 – מה עדיף?

רכישת רכב בדרך כלל חדש יקרה יותר מרכישת רכב יד 2. אך ישנם עוד גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון מעבר לעלות של תשלום רכב. כמו למשל, רכב יד 2 צפוי לבעיות מכניות וטיפולים במוסך יותר מאשר רכב חדש. גם רכבים חדשים מקבלים בדרך כלל אחריות לכמה שנים מן היבואן וזה חוסך המון כסף על טיפולים שוטפים ועל טיפולים שיכולים לצוץ.

בנוסף, רכב חדש מאפשר כמעט תמיד חסכון גדול יותר בדלק וזאת מכיוון שרכבים חדשים משתמשים בטכנולוגיות עדכניות יותר שעוזרות לרכבים להיות יותר יעילים בדלק, במיוחד אם אתם קונים רכב חשמלי (תוכלו לראות המלצות עבור רכב חשמלי מומלץ כאן)

עם זאת, באופן כללי קניית רכב יד 2 היא זולה משמעותית מאשר קניית רכב חדש.

תכנון מראש יעזור להרשות לעצמכם רכב

ישנן אפשרויות מימון רבות שיעזרו לכם להשיג כל רכב אפשרי

ממימון חלקי של רכבים ועד מימון מלא של עד 100% מעלות הרכב, בסוכניות השונות תוכלו למצוא תוכניות הלוואות שונות שיעזרו לכם להגשים את החלום ולקנות את רכב חלומותיכם. בנוסף, התנאים לקבל מימון הם לא נוקשים כמו פעם, והרבה יותר גמישים, כך שזה יכול להתאים גם לסטודנטים ולאנשים שהתקציב שלהם הוא נמוך.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים