כל הדרכים להוזיל את ביטוח הרכב שלכם

ביטוח רכב זה עניין לא פשוט ולא זול.. במיוחד בתקופה הזאת שגם ככה ההכנסה נפגעת. אבל נגלה לכם סוד, אנחנו יודעים איך לגרום למחירי הביטוח שלכם לרדת. ריכזנו לפניכם מדריך קצרצר בו נמצאים כל הטיפים להוזלת מחיר ביטוח הרכב שלכם.

השוואת ביטוח רכב

כל פעם אנחנו שומעים על כאלה שלא בודקים איזו חברה של ביטוח רכב מציעה את המחיר הנמוך ביותר, אותם אנשים ממשיכים את המסורת המשפחתית ונשארים נאמנים לחברה בה ההורים מבוטחים. זאת אכן מחווה יפה, אבל לא תמיד משתלמת. התחרות גדולה בין חברות הביטוח ולכן המחירים יכולים להיות מאוד אטרקטיביים.

כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס למנוע השוואת מחירי ביטוח רכב אונליין וכל התוצאות יהיו לכם ממש מול הפנים.
כמובן, צריך לעשות סינון קצר ומשם להגיע למספר מצומצם של חברות איתן תצרו קשר וככה נגיע לשלב השני:

משא ומתן

כל ישראלי נולד עם החוש למשא ומתן, זה מה שמאחד אותנו כעם. כאשר אתם מגיעים לחברות השונות מומלץ לבחור בביטוח חובה ומקיף יחד, ככה תקבלו מחיר נמוך יותר. תוכלו להתמקח על המחיר, ולבדוק איזו חברה מציעה לכם את המחיר הטוב ביותר. חשוב לא לפגוע במה שהביטוח מעניק לכם, אל תיקחו סיכונים מיותרים. אם תרכשו חבילות שונות של שלושה ביטוחים, או שניים, תקבלו אוטומטית מחיר מוזל יותר.

את המשא ומתן עושים רק לאחר שקיבלנו הצעת מחיר מכל החברות אצלן חשבנו לבטח, כאשר כל המחירים נמצאים מול הפנים שלכם תוכלו לספר לחברות המבוטחות את ההצעות שקיבלתם, ככה תקבלו הצעות טובות יותר.

מסלולים

תשכחו ממה שהכרתם, אין ביטוח אחד לכולם. האופי של ביטוח רכב יכול להשתנות בהתאם לאופי הנהג. חברות הביטוח מציעות לנו מסלולים שונים כגון: מסלול לנהגים זהירים, הטבות עבור מגזרים שונים (אם אתם לא נוסעים בשבת), מסלול סטודנטים, מסלול עובד מדינה, מורים ועוד… עליהם לוודא אילו הטבות חברת הביטוח יכולה להציע לכם.

סע פחות שלם פחות

אם יש דבר אחד שחברות הביטוח אוהבות, זה שלא תנהגו. מצחיק, לא? אבל נכון. ככל שאתם נמצאים פחות על הכביש, ככה הסיכוי שתיקחו חלק בתאונת דרכים יורדת. לכן, חברות הביטוח מציעות לכם תוכניות ביטוח לפי קילומטראז' נמוך. 

"שעשני אישה"

למרות כל הבדיחות, כל הסטיגמות, נשים נחשבות לנהגות זהירות יותר מגברים. על פי סטטיסטיקה, נשים פחות מעורבות בתאונות דרכים. לכן, חברות הביטוח מציעות מחיר מוזל יותר אם הנהג העיקרי הוא אישה. 

סוג הרכב

מחיר הביטוח מושפע גם מסוג הרכב שלכם, אם מדובר על רכב יקר, מחיר הביטוח יעלה. כמו כן, כמות כריות האוויר שיש לכם ברכב משפיעה על המחיר. לסיכום, ככל שהרכב יותר ממוגן תשלמו פחות. אם הרכב ממוגן, אבל שווי הרכב יקר תשלמו יותר עבור ביטוח מקיף.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים