עונת מבצעי הרכב בפתח – איך מוצאים דילים שווים?

אם יש זמנים שבתי העסק הישראלים אוהבים לעשות בהם מבצעים, אלו עונות החגים וחודשי הקיץ – בעצם כשיש סיבה למסיבה. זה בא לידי ביטוי באופן דיי חזק בתחום הרכב, חברות הליסינג יוצאות במבצעים שיכולים לחסוך לכם אלפי עד עשרות אלפי שקלים, ביחס לתקופה שאין בה מבצעים. אז איך מוצאים את המבצעים המשתלמים ביותר?

איפה יש מבצעים שווים?

כשרואים את כל הפרסומים על המבצעים השונים, באינטרנט ובשלטי החוצות, אפשר לראות הצעות מאוד מפתות על רכבים חדשים, הצעות כאלו שיכולים לחסוך לכם לא מעט כסף. בעצם תוכלו לקנות רכב בתנאים הטובים ביותר שתוכלו במהלך השנה. אנחנו מציעים לכם לחפש את המבצעים אצל חברות הליסינג ולשלב אותם עם מסלול מימון רכב, ובדרך כזו לחסוך אלפי שקלים וגם לשלם על הרכב בצורה הנוחה ביותר.

טרייד אין רכב

אתם חברי מועדון? הרווחתם!

אם אתם חברי מועדון של הסתדרות המורים, של חבר וכו', אתם יכולים למצוא מבצעים משתלמים במיוחד אצל היבואנים. אך אם אתם לא חלק ממועדון כזה, יכול להיות שבכל מקרה תמצאו מבצעים משתלמים בחברות הליסינג, ולא בהכרח אצל היבואנים עצמם.

איך המבצעים בעצם באים לידי ביטוי?

אז כשאנחנו מדברים על מבצעי רכב חדש, אנחנו לא בהכרח מדברים הרכב במחיר מוזל, למרות שהמבצעים כוללים גם כאלו. בדרך כלל המבצעים באים לידי ביטוי בחבילות אבזור ושדרוג רכבים, ששוות אלפי עד עשרות אלפי שקלים. לכן בהרבה מקרים, המבצעים שווים למי שמחפש לקנות רכב חדש, ורוצה לקבל יותר בתמורה למחיר שלו, אפילו הרבה יותר.

האם ניתן למצוא מבצעים גם לאורך כל השנה?

בשנים האחרונות, חברות ליסינג מסוימות מציעות מבצעים כמעט לאורך כל השנה. כך שלא חייבים בהכרח לחכות לתקופות הטובות כמו הקיץ וחודשי החגים. אם אתם מתעניינים ברכישת רכב חדש, כדאי לכם בכל מקרה כבר לעשות חיפוש וללכת לבדוק אם יש חברת ליסינג שמציעה כבר הנחה בתקופה בה אתם נמצאים. תופתעו לגלות שבזמן שחברות ליסינג מסוימות מוכרות את הרכבים שלהן במחירים מסוימים, תוכלו למצוא אצל חברת ליסינג אחרת את אותה מכונית במחיר מבצע.

לסיכום

באופן כללי, כדאי לחכות לתקופת המבצעים בשביל לקנות רכב חדש. אבל אם אתם צריכים רכב חדש כבר עכשיו ואתם לא יכולים לחכות לתקופת המבצעים, לפעמים ניתן למצוא מבצעים לאורך כל השנה, רק צריך לבדוק ולחפש, ולקנות רכב חדש במחיר מעולה

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים