רכב חדש 0 ק"מ – העסקה המשתלמת בשוק הרכב

אם אתם מתכננים לקנות רכב חדש אתם בטח שמחים מאוד, מכיוון שמדובר בהחלט בהחלטה שהיא בעלת משמעות עבורכם, וגם הסובבים אתכם, אם יש לכם משפחה למשל.

התחושות האלה עוצמתיות הרבה יותר, פי כמה וכמה, אם מדובר בקנייה של רכב חדש. ואם אתם חושבים לקנות דווקא רכב יד שניה מכיוון שנראה לכם רחוק ממכם שנות אור לקנות רכב חדש, כדאי שתדעו שהיום קל לקנות רכב חדש, הרבה יותר ממה שהיה נהוג פעם. איך? נדבר על כך בכתבה הבאה.

תשלומים – הדרך הכלכלית הנוחה ביותר לרכישת רכב חדש

פעם חברות הליסינג היו מוגבלות ביכולת שלהם לעזור לכם לממן את קניית הרכב החדש. ולכן, כל מי שהיה רוצה לקנות היה צריך לשלם סכום גדול במזומן, או בתשלומים שהם לא הכי אטרקטיביים.

כיום, חברות הליסינג מאפשרות מסלולי מימון רכב שבהם אתם מקבלים הלוואה לרכישת הרכב החדש, וחלוקה לתשלומים בהתאם לנוחות שלכם.

איזה קטגוריות רכבים יש בדרך כלל בעסקאות רכב 0 ק"מ?

רכבי 0 ק"מ ניתן למצוא בכל הקטגוריות. אתם מחפשים רכב עבודה? רכב משפחה? או אולי אפילו רכב שרק יקח אתכם לאוניברסיטה ובחזרה בדרך הבטוחה והנעימה ביותר?

רכב 0 ק"מ מתאים לכולם, ותוכלו למצוא מגוון רכבים במחירים ללא שום תחרות, ביחס למה שאתם מקבלים

ומה עם הריבית?

הריבית יכולה להיות שונה מאוד מחברת ליסינג אחת לאחרת, ברמה שבחברה אחת בטוטאל תשלמו אלפי שקלים יותר מאשר בחברה אחרת. לכן כדאי לעשות סקר שוק ולבדוק איזו חברת ליסינג מציעה את הריבית הנמוכה ביותר.

בדרך כלל ריביות נמוכות הן בעקבות סידור שיש לחברות הליסינג עם הגופים הממנים, כמו הבנקים וחברות האשראי.

לכן חברת ליסינג שיש לה תוכנית עבודה טובה עם חברת אשראי או בנק מסוים, תוכל לספק לכם הלוואה בריבית אטרקטיבית, כזו שתהיה נמוכה ביחס להשקעה שלכם.

לסיכום

אם אתם מחפשים לקנות רכב, יש דרכים רבות לעשות זאת. אתם יכולים לקנות רכב משומש או רכב חדש, אך אין ספק שעדיף לקנות רכב חדש בגלל העלות מול תועלת שאתם מקבלים.

עם רכב 0 ק"מ אתם יכולים ממש להתחדש ברכב חדש ובעלות נמוכה בהרבה מאשר לקנות את אותו רכב ישירות מהיבואן.

ובנוסף, עם עסקאות מימון הרכב, כמעט כל אחד היום יכול להתחדש ברכב חדש ישר מהניילונים. אנחנו מאחלים לכם רכישה נעימה!

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים