מימון לרכב – מימון לרכב ללא מקדמה

מימון לרכב – מימון לרכב ללא מקדמה

כמו הרגע הזה שקורה פעם בכמה שנים שבו אתם מרגישים שאתם חייבים חופשה ומחפשים יעד תיירות חלומי, יש גם את הרגע הזה שחולף על פניכם רכב חדש ונוצץ בכביש המהיר, ונופל האסימון שהגיע הזמן לקנות רכב חדש.
עם האפשרות של חברות הליסינג היום להציע מימון רכב מלא ללא מקדמה, כל אחד יכול לקנות רכב חדש, גם ללא הון עצמי מוקדם, במיוחד בשילוב עם מבצעי רכב חדש שמציעות הסוכנויות השונות

מימון לרכב – קניית רכב ללא מקדמה

קניית רכב ללא מקדמה היא אפשרות הקורצת עבור אלו שאינם יכולים או מעוניינים לגייס הון עצמי התחלתי עבור רכישת רכב.
למעשה המשמעות של קניית רכב ללא מקדמה היא תשלום על הרכב החדש רק בתשלומים החודשיים שהותאמו לכם.
בניו קאר ליס, אנחנו הולכים לקראתכם ומאפשרים לכם לרכוש רכב חדש מהיבואן ללא מקדמה. ובכך, לא רק שאתם מקבלים מימון מלא לרכב אלא מקבלים גם את התנאים הנוחים ביותר לשלם אותם, ללא הון עצמי קודם.

מימון לרכב – אצל מי לקנות רכב חדש?

קיימות חברות רבות שמציעות מימון לרכב, אך דרך איזו חברת ליסינג תעשו את העסקה הטובה ביותר?
התעניינתם ברכב והלכתם לחברת ליסינג לראות רכבים, ראיתם רכב חדש והתאהבתם ואתם בדרך לסגור עסקה, אך בעמדת הסגירה הבנתם שחברת הליסינג אינה מציעה מימון לרכב ללא מקדמה. אין זה מפתיע מאחר ולא כל חברות הליסינג מציעות מימון לרכב ללא מקדמה, לכן על מנת שלא תבזבזו את זמנכם שימו לב איזו חברת ליסינג מציעה או לא מציעה מימון רכב ללא מקדמה. בניו קאר ליס אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו עסקת תשלומים מעולה וללא צורך בהון קודם, צי הרכב שלנו מגוון והרכבים שלנו מגיעים מהיבואן הרשמי, כך שאתם מרוויחים מכל הכיוונים.

מימון לרכב – ריבית

ריבית ריבית ריבית. לא משנה איזו הצעה קיבלתם תבחנו את הריבית. בדרך כלל כאשר פונים לחברות אשראי על מנת לקבל הלוואה, הריבית היא גבוהה במיוחד. ניו קאר ליס מציעה מימון רכב עם ריביות מהנמוכות בשוק, עם ניו קאר ליס לא רק שהרכבים שלנו במחירים תחרותיים ביחס למתחרים, גם הריביות שלנו למימון רכב הן נמוכות, לכן אצלנו אתם יכולים לחסוך בענק ועל הדרך לקבל שירות שאין שני לו

מימון רכב – סיכום

כאשר אתם מחפשים רכב, מומלץ לעבור בין סוכנויות הרכב השונות ולקבל הצעות מחיר ולשים לב לתנאי התשלומים,
אצלנו בניו קאר ליס אנו מתגאים בעסקות המעולות שלנו ובריביות הנמוכות ונשמח לעמוד לשירותכם.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים