איך לפעול נכון בשביל להוזיל את ביטוח הרכב

כשאנחנו ניגשים לקנות מוצר או שירות מסוים, אז עומדת לרשותנו אופציה שבעבר הרחוק לא יכולנו ליהנות ממנה, בוודאי לא בתנאים הקיימים היום. מדובר על אופציה לקבל את כל המידע הרלוונטי עבורנו אודות המוצר או השירות, לעשות סקר שוק בין נותני שירותים מסוגים שונים ולהחליט בסופו של דבר מה נכון עבורנו.

זה נכון לגבי מוצרים פיזיים, אך זה גם נכון כשאנחנו רוכשים מוצרים פיננסיים או מוצרים אחרים שיש לנו אפשרות להפעיל אותם ולהשתמש בהם, למרות שהם לא מבוססים על חומר מסוים. מוצרים שאנחנו יכולים להשתמש בהם כשיש צורך בכך ויכולים לעזור לנו בסיטואציות שונות.

דוגמא טובה לכך הוא ביטוח רכב. פעם בשנה, כידוע, אנחנו צריכים לפנות אל סוכן ביטוח לקנות ממנו ביטוח עבור הרכב שלנו, ביטוח חובה, מקיף וצד ג'. בעבר כשהיינו צריכים לעשות זאת, היה עלינו להסתמך על מה שהוא הציע לנו ולקבל את ההצעה הרלוונטית עבורנו. היום, כאמור, יש לנו אפשרות להשיג את כל המידע ולהשתמש בו בשביל לבצע את הבחירה הטובה והזולה ביותר עבורנו.

כיצד מוזילים עלויות ברכישת ביטוח רכב?

כשאנחנו נדרשים לקנות ביטוח רכב בפעם הראשונה או לחדש פוליסה, עלינו לעשות שני דברים עיקריים. ראשית, אנחנו צריכים ללמוד את הנושא היטב. לשמחתנו יש מספיק מידע המופיע באינטרנט ויכול לעזור לנו להבין טוב יותר את כל הנושא של ביטוחים, מה הוא כולל, כמה אנחנו אמורים לשלם ועל פי מה זה נקבע, איך אנחנו יכולים לממש את הפוליסה ועוד.

שנית, אנחנו צריכים להשתמש באמצעים השונים שעומדים לרשותנו בשביל לעשות השוואה בין הפוליסות השונות. אנחנו יכולים להשוות בין הפוליסות של חברות ביטוח שונות או בין מסלולים שחברות הביטוח מציעות לנו.

אחרי כל זה, אנחנו יכולים לבחון איזה מסלול נוח לנו, מה מתאים לצרכים שלנו, בין אם זה על פי סוג הרכב, סוג הנהגים ומספרם, ועל פי משתנים אחרים. יש לנו אפשרות להוזיל עלויות, אם נבחר לא להשתמש בכל מה שחברת הביטוח מציעה לנו, אם נניח מדובר ברכב ישן או רכב שלא נמצא הרבה בשימוש, ואז ייתכן ויהיו דברים מסוימים שנוכל לוותר עליהם.

המטרה היא כמובן שהפוליסה תספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים מחד ומאידך, שהמחיר שלה יהיה משתלם. כך שההוצאה על הפוליסה בפרט ועל הרכב בכלל, לא תהיה גבוהה מדי.

איך עושים השוואה בצורה חכמה

אחד הכלים שעומדים לרשותנו לצורך ביצוע השוואה חכמה של פוליסות ביטוח לרכב, הוא אתר Wobi. דרכו אפשר לבצע מגוון השוואות בין פוליסות שונות ולקבל הצעות מחברות ביטוח.

כך אנחנו יכולים ליהנות מאפשרות למצוא ולקבל את הפוליסה הטובה ביותר עבורנו, במחיר המשתלם ביותר. אנחנו יכולים להשתמש באתר בכל מקום ובכל זמן.

תמונה: Shutterstock

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים