החלפת מצבר לרכב – הטיפים שיעשו לכם סדר

לפני שתחליפו את המצבר שלכם ברכב, מומלץ להבין מה זה בכלל מצבר, איך ניתן למנוע את זה וממה כדאי להיזהר. פעולות אלו יעזרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם, עם המצבר שמותאם לרכב שלכם ויחזיק לכם לאורך שנים.

כאשר אנו נהיה בסיטואציה בה נצטרך לבצע החלפת מצבר, למעשה נהיה בסיטואציה שנפלה עלינו ביום בהיר ולא התכוננו אליה מראש. מצבר מספק את ההתנעה הראשונית ומהווה מקור החשמל לכלל הצרכנים שברכב.

רובנו לא מכירים את הסימנים המוקדמים שיכולים להופיע כאשר המצבר בדרך לסיים את חייו ואנחנו יכולים לנסוע עם המצבר הקיים חודשים ארוכים מבלי לדעת שהוא מתרוקן ולבסוף שובק חיים לגמרי.

מאחר והתרוקנות מצבר היא תופעה שתוכל להופיע בכל שעה ובכל מקום, לדוגמא: בערב אחרי העבודה, בבוקר כשרוצים לקחת את הילדים לגן, אנחנו חייבים להתכונן אליה מבעוד מועד ולמנוע את אפקט ההפתעה:

1 – מומלץ לשים בתא המטען זוג כבלים להתנעה:

במידה ורק השארנו אור דלוק ברכב למשך שעות ארוכות ולאחר מכן הרכב לא הגיב כאשר ניסינו להתניע אותו, סביר להניח שהמצבר רק התרוקן וניתן יהיה לחבר כבלים מרכב תקין ולספק זרם חשמלי להתנעה ראשונית.

לאחר מכן, חשוב מאוד להשאיר את הרכב דולק במקום למשך 40 דקות, ללא מזגן או רדיו.

2 – מומלץ לבדוק לפני החלפה של מצבר, מה תוקף האחריות של המצבר הנוכחי:

במידה ובאמת אנחנו צריכים לבצע החלפת מצבר, חשוב לוודא שתוקף האחריות שיש במצבר הנוכחי הסתיים, כדי שלא נבזבז כסף שלא היינו צריכים.

פתחו את תא המטען ובדקו על גב המצבר מה התאריך שרשום (יופיע לפי חודש ושנה, לדוגמא יולי, אוגוסט 2021) ובמידה ועדיין קיימת אחריות, פנו אל יצרן המצבר שיטפל לכם בבעיה.

אם אתם רוכשים מצבר חדש עליכם לוודא שתוקף האחריות שמובטח לכם הוא באמת תואם למה שמוטבע על גב המצבר. בנוסף בקשו תעודת אחריות וקבלה על הרכישה, בכדי להציג בשעת הצורך ליצרן.

3 – אין מנוס מלהחליף את המצבר הישן? פנו למומחים שיביאו את המצבר עד אליכם!

 בכדי להיות רגועים ובטוחים שאנו מבצעים קנייה חכמה ובהתאמה מלאה לסוג של הרכב, עלינו לפנות למומחה \ חשמלאי רכב שידע לספק לנו ראש שקט ושקט נפשי לשלוש שנים לפחות.

מצבר אמין ואיכותי יחזיק לכם שנים בנהיגה נכונה ותחזוקה בסיסית אך לא לשכוח לוודא שהאחריות שאתם מקבלים היא לפחות לשנה קדימה מיום הקנייה, לפעמים יגיע לשנה וחצי, שנתיים ושלוש שנים.

שירות מצבר עד הבית של שיא מצברים יענה לכם על הצורך בחסכון בזמן (הגעה עד 60 דקות בכל אזור המרכז והשרון לכל מקום שתבקשו), חיסכון משמעותי בכסף שתשלמו ושירות של מומחים עם ניסיון יותר מ-15 שנים.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים