רכב חדש 0 ק"מ – איך מרוויחים מכל הכיוונים?

שוק רכבי ה-0 ק"מ גדל עם השנים וכדאי שגם אתם תרוויחו רכב חדש לגמריי במחיר שהוא פשוט מעולה. רכישת רכב חדש 0 ק"מ זוהי למעשה רכישה שמתבססת על הורדת היד באחד, כלומר מיד 0 ליד 1, רק על מנת להוריד ממחיר הרכב, אך הרכב עצמו עדיין חדש לגמרי.

היד הראשונה היא כמובן חברת הליסינג שאינה עושה שימוש ברכב ושומרת עליו חדש לחלוטין. למי שאינו מפריע עניין הורדת היד, יכול להרוויח פה רכב חדש לגמריי במחיר שהוא משמעותית זול יותר מאשר המחיר אצל היבואן. אז מה היתרונות והחסרונות בקניית רכב חדש 0 ק"מ? מיד נראה.

רכב חדש 0 ק"מ – יתרונות וחסרונות

כמו בכל עסקה, יש יתרונות וחסרונות, כי אם הכל היה יתרונות אז השיטה הזו הייתה לוקחת את כל השאר בהליכה. היתרונות הן כמובן רכב שהוא חדש לחלוטין במחיר מעולה שנמוך בהרבה מזה של היבואן. החסרונות הן ירידת הערך של הרכב בעקבות הורדת היד, כך שבהמשך אם תרצו למכור את הרכב, ערכו יהיה נמוך יותר בגלל שהוא כביכול עבר יותר ידיים.

עוד חסרון הוא שלעומת רכב חדש מהיבואן שאתם מודעים לסכום שאתם הולכים לשלם ומה אתם הולכים לקבל, ברכב חדש 0 ק"מ עליכם לבדוק שאתם אכן מקבלים עסקה טובה. מה היא עסקה טובה?

רכב חדש 0 ק"מ – איך לסגור עסקה טובה

כאשר רכב חדש יורד מיד 0 ליד 1, ערכו יורד ב-14% ומכאן שכאשר ניגש לחברת הליסינג נרצה הנחה ממחירון הרכב שהיא באזור האחוז הזה ולא פחות. בנוסף שימו לב מה תאריך העליה של הרכב לכביש, מאחר ומתאריך זה מתחילה האחריות על הרכב לפעול, אז אם הרכב יושב אצל חברת הליסינג כמה חודשים ארוכים, התקופה הזו באה על חשבון האחריות שלכם, לכן שימו לב שאתם קונים רכב ששנת העלייה שלו לכביש היא יחסית לא לפני הרבה זמן.

בנוסף, שימו לב איזו גרסה של הרכב אתם קונים, לפעמים עניין הגרסאות יכול לבלבל, אך יש גרסאות שההבדלים במחיר ביניהן הוא אלפי שקלים. שימו לב שאתם מקבלים את הרכב ברמת האבזור והטכנולוגיה שהתכוונתם לקבל, ושאתם לא מקבלים את אותו רכב ברמת אבזור זולה יותר.

אנו בניו קאר ליס מוכרים רכבים חדשים 0 ק"מ מהיבואן במחירים הטובים בארץ. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם לבחור את הרכב הבא שלכם.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים