בחירת מצבר – כל הדברים שלא ידעתם

כאשר אתם נדרשים להחליף את המצבר ברכב או באופנוע יש מספר דברים קריטיים שאתם חייבים לדעת, כדי להבטיח את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם.

בנוסף למחיר המנצח שאותו אתם רוצים להשיג יש חשיבות למפרט המצבר. שוק המצברים הינו רחב מאוד ולכן חשוב לשים לב למספר פרמטרים שאותם תפרט במאמר שכאן.

אחריות המצבר

אחריות המצבר להפעיל ולתת תמיכה לכלל המערכות החשמליות של הרכב. תאורת הרכב, מיזוג האוויר, הפנסים ואורות התצוגה מושפעים באופן ישיר מהמצבר וניתן לומר שאם יש לכם תקלת מצבר תיתכן תקלה באחת מהמערוכת הללו.

המצבר משמש את הרכב כסוללה ולכן כאשר הסוללה מתרוקנת עד הסוף הרכב לא מצחיח להפעיל את המערכות החיוניות ולא כשיר לנהיגה. ישנם עשרות סוגי מצברים בשוק וחשוב להתאים בצורה מדויקת לרכב שלכם.

איש מקצוע

יש לוודא מאיש המקצוע שאכן המצבר מתאים לרכב כי במידה והמצבר בעל עוצמה חלשה או חזקה יותר עלולות להיווצר בעיות ברכב במערכות השונות.

איך ניתן לזהות שמדובר בתקלת מצבר?

הדבר הראשון שיש לשים לב אליו הוא לוח השעונים של הרכב, במידה והרכב מזהה שהמצבר מתרוקן מתחת לסף מסוים עתידה להידלק נורה אשר מעידה כל בעיה בפעילות המצבר.

לרוב התקלות הנפוצות ביותר כשיש תקלת מצבר היא שאחד הפנסים חיצוניים של הרכב לא עובד, הרכב עלולה לכבות ברמזור ותאורת הרכב עלולה לא לבד כסדרה. כאשר מזהים אחד מהסימנים הללו יש לגשת לאיש מקצוע אשר יבדוק את תקינות המצבר במידת הצורך להחליף את המצבר למצבר חדש.

מספר מאפיינים שצריך לשים לב אליהם

להלן מספר מאפיינים שצריך לשים לב אליכם כמחליפים מצבר. ראשית תבדקו את תנאי האחריות של המצבר, מחיר המצבר משופע באופן ישיר מתנאי האחריות אותם מעניק היצרן וכן תשאלו מה תוקף האחריות של המצבר.

כל מצבר אשר עוזב את המפעל מוטבע עליו תאריך הייצור וכך למעשה ניתן לדעת מה המצבר הספציפי שלכם יוצר ועדיף שזמן תאריך הייצור יהיה כמה שיותר בסמיכות לתאריך ההתקנה של המצבר.

עשו סקר שוק

לפני שאתם משלמים על המצבר החדש, אנו ממליצים לבצע סקר שוק עם מספר ספקים וכך ניתן לחסוך עשרות אחוזים במחיר המצבר. תוודאו איזה מצברים אתם צריכים ולאחר מכן תעשה מספר שיחות לאנשים שנותנים שירות בתחום המצברים וכך תוכלו להיות בטוחים שעשיתם עסקה טובה במחיר מנצח.

יש לסרוק את המצבר מבחינה חיצונית, תסתכלו שאכן מדובר במצבר חדש ולא במצבר יד שניה. המצבר החדש צריך להגיע באריזה ולהיראות כמוצר חדש. תבדקו שאין על המצבר שלכם סימני קורוזיה, שברים, נזילות וכו׳.

במידה אותם מחפשים לחסוך על עלות המצבר ניתן לשקול לפנות לשוק מצברי היד שניה. אנו לרוב ממליצים ללקוחות שלנו להתקין מצבר חדש וכך לקבל אורך חיים ממושך יותר ובטחון במצבר החדש אך בהחלט ניתן לשקול להתקין מצבר יד שניה.

סימנים מקדימים לאיכות המצבר

הנה מספר סימנים מקדימים אשר יגרמו לכם לגשת ולבדוק את המצבר.

במידה ואתם מניעים את הרכב ונשמעים רעשים של חריקה וההנעה אינה חלקה יש לשים לב לזה וללכת לבדוק את המצבר.

בנוסף במידה ואתם חווים פעם אחת תקלה חשמלית. לדוגמה שאחת הפנסים רגעית מפסיק לעבוד, או מערכת התורה לפתע נכבת ונדלק אז יש לגשת בדחיפות ולבדוק את המצבר.

כל אחד הינם סימנים מקדימים לבעיות והצרות שעלולות להגיע במשך. יש לגשת לאיש מקצוע שיבדוק את הטעינה של המצבר וימליץ לכם האם להחליף את את המצבר או שניתן להשאיר את המצבר.

אין צורך להיכנס לפאניקה וללחץ כאשר הרכב לא מניע. אנו בפירסט מצברים נדאג להגיע עד אליכם לכל מקום באזור המרכז. אנשי השירות שלנו ידאגו להתאים עבורכם את המצבר באופן המקצועי ביותר.

הטכנאים שלנו אחראים להחלפות מאות מצברים מדי חודש ולכן תוך זמן קצר המצבר הישן יוחלף במצבר חדש והרכב ימשיך לעבוד בצורה תקינה. אנחנו נותנים מענה לכל סוגי המצברים, מצברים רכב, מצבר לאופנוע, מצברים לקטנועים ולכל כלי תחבורה אשר מצריך מצבר.

צריכים עזרה?

הינכם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת יעוץ ללא תשלום ושירות מצברים 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע. תוך מספר דקות תקבלו את כל התשובות הכי מקצועיות שיחסכו לכם הרבה זמן וכסף. תוך 30 דקות נגיע עד אליכם עם מצבר חדש ותוכלו להמשיך בשגרת היום שלכם ללא דאגות. הנה המספר הישיר לאחד מאנשינו אשר יספק לכם את כל התשובות בכל הקשור לתחום המצברים 052-9170010

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים