מימון רכב ללא מקדמה – אין צורך בהון עצמי

מימון רכב הוא נושא שכל מי שמתעניין ברכישת רכב חדש מכיר אותו. אך עם זאת, בשנים האחרונות דווקא מימון רכב ללא מקדמה, דהיינו ללא הון עצמי, מקבל פופולאריות גדולה יותר ויותר. המשמעות של מימון רכב מסוג כזה, היא שאתם בכלל לא צריכים הון עצמי בשביל לקנות את הרכב, כל מה שאתם צריכים זה לסגור עסקה עם חברת הליסינג ולשלם חודש בחודשו את התשלומים שנקבעו לכם בעסקת המימון.

כמובן שלא כל חברת ליסינג מציעה עסקות מימון רכב ללא מקדמה, כך שכאשר אתם מחפשים רכב חדש כדאי מאוד לעשות סקר שוק וקודם כל לבדוק מי הן החברות שמציעות מימון רכב ללא מקדמה, כי דווקא חברות אלו הן בדרך כלל האפשרות היחידה למי שמעוניין להתחדש ברכב חדש אך אין לו הון עצמי מוקדם.

מימון רכב ללא מקדמה – סדר בעניינים

כל מי שמחפש מידע על רכישת רכב חדש באמצעי המדיה ובפרט באינטרנט, רואה את המודעות של סוכנויות הרכב שמדברות על עסקאות מימון גמישות ומשתלמות. גם ייתכן ותראו מודעות כאלו מצד בנקים, חברות אשראי וגופים פרטיים אחרים שגם מציעים מימון לרכבים חדשים. היתרון של סוכנויות הרכב הוא גדול ביחס לשאר מקורות לקיחת ההלוואה.

היתרון הגדול ביותר הוא שחברות הליסינג כנראה יציעו לכם את ההצעה הטובה ביותר שתקבלו, מאחר והיא מעוניינת שתרכשו את המוצר שלה – רכבים חדשים. על מנת שזה יקרה הם חייבים להציע לכם תנאי מימון אטרקטיביים במיוחד ואכן זוהי המציאות בשטח.

מימון רכב ללא מקדמה – מציאות אחרת

אם פעם לקוחות היו מקבלים תנאי מימון שונים של עד 50 אחוז ממחיר הרכב, היום השירות של חברות הליסינג עלה פלאים וכבר היום מוצעים לכם חבילות מימון עד 100 אחוז ממחירו של הרכב ומעסקת מימון רכב פשוטה, העסקאות קיבלו צבע שיותר ויותר דומה לעסקת משכנתא.
ואין זה כל כך מפתיע, מאחר וקניית רכב זוהי החלטה כלכלית כבדה ורצינית כמעט בליגה של רכישת דירה חדשה ואם תוסיפו לזה את המציאות הכלכלית של רוב הישראלים שמתקשים לסיים את החודש תחת המעמסה של החובות וההוצאות, אז זה היה מובן מאליו שגם רכישת רכב תלך לכיוון של מימון מלא.

מימון רכב ללא מקדמה – לסיכום

אל תתפשרו על החלום לקנות רכב חדש, בידקו כבר היום איזו חברות ליסינג מציעות 100 אחוז מימון לרכב והגשימו את החלום.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים